Let the Confession Session Begins....

Thank you for choosing 'Angelic Confessions' as one of your online reading materials. Enjoy your visits in here and if you could spare some time, please leave your suggestions or recommendation on the comment section below. Thanks again and have a nice day! P.S: This is a personal blog... No profitable ads are allowed in here!... I won't appreciate it so please behave...(Mimi Said)...

Monday, November 28, 2011

Sleeping Beauty Sleeps Away...


Hidup sebagai student U ni, tak kiralah kat mana pun korang berada - memang takkan lari daripada kerja assignment, project, tutorial.. blah blah.. yang lain seperti yg korang sedia maklum... Tapi, bagi aku, itu bukan masalah utama. Masalahnya adalah bila aku susah sangat nak bangun pagi dan berikutan itu, susah sangat nak tepat pukul 8.00 pg terpacak kat depan fakulti aku.. Korang ada masalah macam ni x? Kalau ada tu, samalah KITA and kalau tak tu, baguslaa..

Haha, memang aku admit la yg aku ni pemalas/liat gegila babeng untuk bangun pagi-pagi... Aku suka bangun ikut time aku ajer, and that is - pukul 11.30 pagi!!! Wakaka, terserlah la keMALASAN aku yang melampaui batas tuh... It's like what they said, old HABITS, die HARD... Ikutkan record sepanjang 3 bulan aku kat UKM ni,  adalah sekali aku tak pergi class (bukan sebab suka ponteng, malas bangun je). Sampai 2 classes pulak tu (HAMBIK KOO!!!). Perghh, mengucap panjang jugakla aku bila aku check jam time tu... 10.30 pagi!. Kelas start pukul 8.00 pagi cik Mimi oii. Yang bangun pukul 10.00 tu buat apa? Memang terbaik... 

Kadang-kadang, aku terpikir jugak, kan ke bgus kalau kelas aku ni semuanya petang jerr. Gerenti takkan adanya masalah aku termiss class ke, terlajak tidur ke, so on and so forth... Leceh-leceh. Dahla aku ni jenis susah nak bangkit awal. Dulu time sekolah lu, boleh la omak tolong kojutkan, matrix pun pasal kelas mmg usually start pagi. Time U ni, haik lecehla plak.. Roomateku pulak kelas awal, aku nak dekat tengahari baru start... Haru la camtu, kan.. Hmph, nak tak nak diri ni kenalah dirajinkan jugak untuk bangun pagi agar takkan MISS KELAS LAGI... Ngeee

OKlah, itulah di lemma aku serba-sedikit sebagai student U.. Nak bebel banyak2, lebih2 malas lagi la.. Pemalas jer memanjang.. Tu pasal lah bangun lambat tu (bak kata mak aku).

Till then, see you guys around...

Sincerely: Mimi Said

4 comments:

  1. amboi....
    kunci jam la mimi oi..
    ko tak risau ke kalo asik miss klas je... bahaya juga tu mimi...

    ReplyDelete
  2. biasa aku dgr bunyi jam, aku tutup and then sambung tido balik...
    Sekarang aku try tido awl utk elakkan bangun lambat lagi. It might works...

    ReplyDelete
  3. urmmm bagus la gitu... aku kalo tdo lmbt pasal minum kopi langsung xleh tdo pulak.. huhu

    ReplyDelete
  4. betul, kang x memasal jadik kes insomnia plak kan? Bahaya tuu...

    ReplyDelete