Confessional Preface

Thank you for choosing 'Angelic Confessions' as one of your online reading materials. I'm your host, Mimi. I hope you'll enjoy your visit here and if you could spare some time, please leave your suggestions or recommendation on the comment section below. Thanks again and have a nice day! P.S: This is a personal blog... No profitable ads/spam are allow in here!... I won't appreciate it so please behave...(Mimi Said)...

Thursday, April 21, 2011

FREEDOM IN BETWEEN!

Hello there ;) Mimi's here.

Huu, tak sangka aku... pejam celik, pejam terbukak bijik mata - habis jugak pengajian aku kat kolej matrikulasi ni. Seriously, memang tak expect langsung yang aku akan bertahan selama setahun ni. Every memories yang aku dah dapat, definately akan aku pahatkan inside of my heart as long as I live. Banyak kenangannya yang tak dapat aku lupakan. Kat situ aku boleh buat ape je yang aku nak, makan apa yang aku nak, beli apa yang aku nak.. apa-apa jelah yang aku nak, anytime. I can go on and on like this, forever. Freedom in between - I like to call it.

In short, aku boleh buat anything that I want without limitation at ALL!. And that's what made it twice as fun! Now, dengan kembalinya aku kat rumah, well bermulalah rutin harian aku kembali sebagai 'maid' separuh masa. Hehe. Marah parents aku nanti bile baca ni (ah tak kira nak tulis gak!).

Aku bangun agak 'awal' hari ni; 9.15 a.m. Oklah tu, kan? Biasanya bila hari takde aktiviti camni aku bangun tengahari jer... Ha, lagi teruk. So, kiranya ade improvement gak la (berkat influence roommate yang kaki bangun awal). Once aku bangun je, terus bukak tingkap and buat kerja-kerja rumah semua. Yelah, dah lama tak buat kerja kan, kita kasi gerak muscle sket.. Dah lama sangat tak buat chores, I kind of ruin it the 1st day. Nak wat camne?

Org kata baru nak start masuk gear 1 lah katakan...

One of the best thing yang aku buat hari ni ialah tengok movie. Also, aku beli novel baru... Title and the author; let it be a secret for now. Habis je baca baru aku kasi tahu. Boleh kasik reviewnya sekali (haha, yeye je aku ni). Anyway, as for the movie; hari ni aku tengok cerita RIO yang adik aku baru download. Syok kot. Aku fall ini love with suara Jesse Eisenberg. NERDY gila! Haha, Mimi so likey...

Title aku kali ni FREEDOM in BETWEEN, which is aku pun tak tahulah naper aku pilih tajuk ni Maybe pasal hidup aku yang 50-50 freedom ni kot? Contohnya? Well my dad had given me some trust untuk gie shopping sendiri last month. I don't know why, but I quite enjoyed it. Terasa macam half adult pulak (walaupun duit still pakai my parents punya). So, that's why aku cakapa 50-50 freedom.

Okaylah guys, itu jelah coretan aku kali ni. Thank you so much for reading this post. See you soon!

No comments:

Post a Comment